کسب درآمد از چیزکیک حرفه ای

شهبا شریفی
شهبا شریفی
| خواندن 4 دقیقه 16 تیر 1401
کسب درآمد از چیزکیک حرفه ای

اگر تا امروز به کسب درآمد از چیزکیک فکر نکردید، بهتر است که بعد از خواندن این مطلب، دست‌به‌کار شده و اولین تجربه خود را شروع کنید. ما در این متن سعی می‌کنیم بهترین و مهم‌ترین ترفندهای چیزکیک را به شما آموزش بدهیم.

به این تکنیک‌ها دقت کنید تا اگر خواستید در دوره‌های آموزش انواع چیزکیک شرکت کنید، هیچ فوت‌وفنی ناگفته نماند. همین‌طور بعد از دقت به ترفندهای مهم قنادی، می‌توانید متوجه شوید که به این کار علاقه دارید یا نه.

شما می‌توانید چیزکیک را با ساده‌ترین وسایل داخل خانه هم درست کنید و با رعایت فوت کوزه‌گری، نتیجه‌ی خوشمزه و دلخواه‌تان را به‌دست بیاورید. با مجله‌ی تاندوری همراه باشید و شما هم این دسر پرطرفدار را درست کنید.

دمای پنیر خامه‌ای

برای داشتن یک چیزکیک بی‌عیب‌ونقص، یادتان باشد که قبل از شروع، پنیر خامه‌ای را از یخچال بیرون بیاورید تا هم‌دمای محیط بشود. اگر عجله دارید، پنیر را تقسیم کنید و کمی حرارت بدهید، وگرنه موادتان سفت می‌ماند و راحت مخلوط نمی‌شود.

اگر شما هم به‌دنبال کسب درآمد از چیزکیک حرفه‌ای هستند، می‌توانید با رعایت نکاتی که در هر دستورتهیه‌ای گفته نمی‌شوند، پیشرفت بیشتری را نسبت‌به رقبای خود تجربه کنید.

چربی پنیر خامه‌ای

البته مراقب رقیق‌شدن بیش از حد هم باشید! پس سعی کنید از پنیر خامه‌ای پرچرب استفاده کنید تا قوام موادتان به حد کافی برسد و مجبور به اضافه‌کردن آیتم‌های دیگر نشوید.

استفاده از آرد یا نشاسته ذرت

اگر می‌خواهید مزه چیزکیک‌تان مثل یک خاطره‌ی شیرین و خوشمزه در ذهن همه بماند، باید از دستورهای معتبر استفاده کنید. درست‌کردن چیزکیک کار سختی نیست، اما تکنیک‌هایی دارد که با یک سرچ ساده نمی‌توانید به آن‌ها برسید.

مثلاً سعی کنید آرد را با پنیر ترکیب کنید تا نشاسته از لخته‌شدن پروتئین تخم‌مرغ جلوگیری کرده و بافت خامه‌ای‌تری را ایجاد کند. یادتان باشد اگر پنیر چیزکیک شکافته می‌شود، دلیلش فراموش‌کردن آرد در همین مرحله است.

اگر به گلوتن حساسیت دارید، اصلاً نگران نباشید؛ شما می‌توانید نشاسته ذرت را جایگزین آرد کنید. البته دقت کنید که نشاسته ذرت باید نصف آرد باشد.

کسب درآمد از چیزکیک: اضافه‌کردن تخم‌مرغ

مواد را قبل از اضافه‌کردن تخم‌مرغ به‌خوبی هم بزنید تا نرم و یک‌دست شوند. اما تخم‌مرغ را به مرحله آخر موکول کنید و فقط در حد ترکیب‌شدن با مواد هم بزنید.

قالب کمربندی

بهترین قالبی که می‌توانید برای چیزکیک استفاده کنید، قالب کمربندی است. این قالب‌ها به شما کمک می‌کنند تا چیزکیکی زیبا و بی‌نقص داشته باشید. دلیل اصلی تأکید بر استفاده از قالب‌های کمربندی، بیرون آمدن چیزکیک بدون کنده‌شدن قسمت‌هایی از آن است.

این قالب‌ها در اندازه‌های متنوعی وجود دارند و شما می‌توانید اندازه موردنظرتان را به‌راحتی تهیه کنید. نکته‌ای که اهمیت دارد، میزان کمی نشتی است که درصورت رعایت قوام استاندارد مواد، با این مشکل روبرو نمی‌شوید. هم‌چنین اگر قالب‌تان باکیفیت بوده و محکم بسته شود، نشتی مواد به حداقل می‌رسد.

پخت یک‌نواخت چیزکیک

اول قالب را در یک ظرف آب قرار دهید و به‌همراه آن داخل فر بگذارید. این ترفند باعث می‌شود تا با بخار آب، چیزکیک ترک نخورد و انتقال حرارت باعث شود که کیک به‌طور یک‌دست بپزد.

برای کسب درآمد از چیزکیک، باید تمامی این نکات را به‌خوبی آموزش ببینید تا دسری لذیذ با ظاهری زیبا تهیه کنید. اگر تا امروز چیزکیک‌تان ترک می‌خورد، خام می‌ماند یا می‌سوخت، با رعایت این نکته دیگر اتفاق نمی‌افتد.

کسب‌وکار فروش چیزکیک

یکی از مشاغل جذاب و پرطرفدار، شیرینی‌پزی و کیک‌پزی در خانه است. اگر شما هم به پخت چیزکیک علاقه‌مند هستید و قصد دارید کسب‌وکار آن را شروع کنید، کافی است تا چندقدم کلیدی اما آسان را بردارید.

اولین‌قدم شما شروع آموزش حرفه‌ای است. آموزش در مدت‌زمان معقول و با هزینه مناسب، کمک زیادی به افزایش کیفیت محصول شما می‌کند. هم‌چنین برای کسی‌که ابتدای مسیر کسب‌وکار خانگی قرار دارد، یک آموزش قدم‌به‌قدم و کامل، اعتمادبه‌نفس بالایی را به‌وجود می‌آورد.

تجربه یک مهارت جدید و جذاب که می‌تواند منجر به کسب درآمد شود، قطعاً لذت‌بخش و جالب است. شما با کارکردن در منزل، گذر زمان و دوری از خانواده را حس نمی‌کنید و در دنیایی پر از طعم و مزه سروکار دارید.

کسب درآمد از چیزکیک با سفارش‌های جدید و رشد تعداد آن‌ها که به بزرگ‌تر شدن شغل‌تان کمک می‌کند، اتفاقی است که قطعاً می‌خواهید تجربه کنید؛ البته اگر به مشاغل خانگی علاقه‌مند هستید.

اگر مبتدی هستید و تابه‌حال هیچ تجربه‌ای نداشتید، تصور نکنید مسیر سختی پیش‌رو دارید؛ بلکه صرفاً نیازمند آگاهی هستید و این آگاهی جز با آموزش به‌دست نمی‌آید. پس از شروع، این نکته را درک می‌کنید که در حد تصورات‌تان سخت نبود!

نحوه فروش چیزکیک

همان‌طورکه می‌دانید، کیک و شیرینی در دو نوع تر و خشک به فروش می‌رسند. حالا اگر بخواهید محصولات خود را از خانه ارسال کنید، باید در نظر داشته باشید که شیرینی‌ها و دسرهای تر را باید روز تحویل سفارش آماده کنید؛

چراکه تازگی محصول‌تان، عامل مهمی در تأثیرگذاری و کیفیت آن است. هم‌چنین باید چیزکیک یا هر دسر دیگری را که تهیه می‌کنید، به‌خوبی تبلیغ کنید. اولین تبلیغ‌ها از دوستان و آشنایان‌تان شروع می‌شوند.

به‌این‌صورت که آن‌ها طعم و مزه چیزکیک شما را امتحان می‌کنند و با تعریف برای دیگران، به شما کمک می‌کنند تا قدم تبلیغ برای کسب درآمد از چیزکیک را به‌درستی بردارید.

مشتری‌های چیزکیک

جالب است بدانید یکی از مهم‌ترین مشتری‌هایی که می‌توانید برای کسب‌وکارتان پیدا کنید، دفاتر تشریفات مجالس هستند؛ این دفاتر مسئول هماهنگی‌های مختلف میان آیتم‌های متنوع مراسم هستند که یکی از همین آیتم‌ها، کیک، شیرینی و دسر است.

درصورتی‌که بتوانید دسر خود را با بهترین کیفیت ارائه کنید، حجم بالایی از سفارشات را دریافت می‌کنید. به‌این‌ترتیب که پس از یک‌بار امتحان‌کردن چیزکیک هنر دست شما و پی‌بردن به عطر، طعم و بافت کم‌نظیر آن، به شما پیشنهاد همکاری بلندمدت می‌دهند.

البته ناگفته نماند که نمی‌توان انتظار داشت با آموزش‌های تکراری موجود در اینترنت، به این حجم از تسلط و حرفه‌ای‌گری رسید. بنابراین سعی کنید از ابتدا، اصولی پیش بروید و با رشد و پیشرفت خود، تمامی سرمایه‌گذاری اولیه را چندبرابر برگردانید.

آموزش صفرتاصد تمامی مهارت‌های آشپزی و قنادی را می‌توانید از این‌جا انتخاب کنید و تجربه‌ی یک کسب‌وکار اصولی را رقم بزنید. نه‌تنها کسب درآمد از چیزکیک، بلکه تمامی مهارت‌های دیگر را هم برای شما تدارک دیده‌ایم تا با بهترین و دقیق‌ترین رسپی‌ها، به‌همراه برترین اساتید ایران آموزش ببینید.

برای شما