1.آیا دوره‌ها قابلیت دانلود دارند؟

expand

دوره‌های تاندوری‌پلاس، تنها در بستر وبسایت تاندوری‌پلاس، وب‌اپ (PWA) تاندوری‌پلاس و اپلیکیشن تاندوری و تنها به‌صورت نمایش آنلاین (Online Streaming) قابل دسترسی هستند.

2.آیا من هم میتوانم در تاندوری مدرس باشم؟

expand

بــرای اطــلاع از شــرایط تــدریس در تــانــدوری پــلاس، بــا شــماره تــماس 28424455-021 و یا از طـــریق ایمیل info@tandori.ir در تماس باشید.

3.مدت زمان دورههای تاندوری چقدر است؟

expand

مـدت زمـان دوره‌هـای تـانـدوری پـلاس، متغیر اسـت. زمـان آمـوزشی هـر دوره بین ۲ تـا ۸ سـاعـت اسـت و شـما پس از خرید، به صورت نامحدود به دوره مورد نظر دسترسی خواهید داشت.

4.چگونه میتوانم گواهی دریافت کنم؟

expand

در حال حاضر، امکان صدور گواهی از طریق درگاه تاندوری پلاس امکان‌پذیر نمی‌باشد.

5.آیا امکان استرداد وجه وجود دارد؟

expand

در حال حاضر امکان استرداد وجه پس از خرید موفق دوره باقلوای استانبولی و کنافه وجود ندارد.

6.آیا امکان دارد دوره‌ای به‌صورت ناقص قرار گرفته شده باشد؟

expand

تمامی دورههایی که در تاندوری پلاس قرار میگیرد، به صورت کامل و با کیفیت بالا آپلود می‌شوند.

7.آیا میتوانم به‌صورت همزمان در چند دوره شرکت کنم؟

expand

بله، تمامی کاربران میتوانند به صورت همزمان در تمامی دوره‌های تاندوری پلاس شرکت کنند.

8.پس از سپری شدن زمان دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهم داشت؟

expand

بله، کاربران پس از خرید، به صورت نامحدود به دوره مورد نظر دسترسی خواهند داشت.

9.اگر لینک دانلود یا پخش ویدئو مشکل داشت چه باید کرد؟

expand

در صـورت بـروز این مشکلات، بـا شـماره تـماس 28424455-021 و یا از طـریق ایمیل info@tandori.ir در تـماس باشید.

10.آیا امکان دریافت دوره‌ها به صورت سی‌دی یا دی‌وی‌دی وجود دارد؟

expand

خیر، دوره‌هـای تـانـدوری پـلاس تـمامـا بـه صـورت آنـلاین بـوده و تـنها در بسـتر وبـسایت تـانـدوری‌پـلاس، وب‌اپ(PWA) تــانــدوری‌پــلاس و اپلیکیشن تــانــدوری و تــنها بــه‌صــورت نــمایش آنــلاین (Streaming Online) قــابــل‌ دسترسی هستند.